http://sosyalpirtlama.blogspot.com/_xfdD6S9fOk4/SdlaB-KbXOI/AAAAAAAAAnc/M7XGhmhf-Ls/s1600/logo.jpg

ANLA...

Gönderen telephone 5 Şubat 2009 Perşembe

Anla ne olur anla...

Olmuyor bitiyor zamanla...

Yorma,ne olur yorma...

Bırak ;ben yapamasamda...

Bile bile yanandık.

BİRİMİZ yalandık.

Kabul etmesekte hiç,yine de inandık.

Tenimde ahlar yandı...

Dilimde ahlar bitti...

Bir günahtık sanki...

Demlerde yangın gibi...

Geçmesin şimdi zaman.

Ne anlamı kaldı ki?

ZATEN TÜM AŞKLAR YALAN!

İnan kaldı mı ki?

Anla ne olur anla...

Olmuyor,bitiyor zamanla...

Yorma, ne olur yorma...

Bırak ;ben yapamasamda...

"ANLA..." Hakkındaki Yorum Sayısı 5 yorum

  1. lafrodit Dedi ki;
  2. çok etkileyici olmuş:)

     
  3. telephone Dedi ki;
  4. yeni yeni kendi çapımda bişeyler yazıyorum.beğendiğine sewindim.çünkü böyle olunca daha bi şewke gelip yazmaya başlıyorum.ilk yorum senden geldi ilk destekçim saol...

     
  5. lafrodit Dedi ki;
  6. çok beğendim paylaşımlarını,ilk izleyicin ben olacağım:)

     
  7. telephone Dedi ki;
  8. :) ayağını sürüyerek gel ki arkandan izleyicilerim çoğalsın :P

     
  9. Adsız Dedi ki;
  10. yuhhhhhhhhhhhh bu şarkı oyanın beeeeeeeeeee ayıpppppp !!!

    ASENA

     

Yorum Gönder

Etiketler

Blogumulus by Roy Tanck and Amanda FazaniInstalled by CahayaBiru.com

İzleyiciler

Blog Listem